nya kläder

Var inne i stan och och hittade några godningar.



Dessa jeansen slog jag till på från Miss sixty, mitt absoluta favorit märke vad det gäller jeans. Insåg också att jag gått hade en storlek mindre en vad jag hae sist jag handlade av det märket, det var ju bra. Har alltså strlk 27, när jag var 15år hade jag ynka strlk 26 och för ett tagsedan hade jag strlk 28.


Sen hittade jag en Hummel tröja som jag lääänge kikat på, men inte var den på rea inte men jag kunde inte hålla mig borta, så nu är den min. Var också låte knixigt med storleken, ville ha small men det fanns ite så jag får växa i en Medium  :)


Köpte även en kort kavaj från märket Sisters point men hittae ingen bild på nätet på den, får lägga upp en bild på den en annan dag då jag har på mig den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0