Trasig diskmaskin :/

Igår började min dag med att sitta upp på Miranda och Elin på Gubben, red en tur i skogen, det var så vackert.
Kom hem, duschade och gjorde mig i ordning för 30års kalas.  Blev "the-ultimate-family-meeting-dress"  som jag hade på mig. Efter middag, kaffe, tårta, och en del som fått i sig alkohol så körde jag hem födelsedagsbarnet och jag och min kille åkte hem till sig. Han somna snabbt medans jag låg i sängen och tänkte på döden till jag insåg hur mörkrädd jag blev. Då försökte jag tänka på sommaren istället  sen somna jag.

Idag är en lugn dag då jag bara vill vara hemma. Mats har jag inte lyckats sparka upp och det är jag lite arg för, han måste laga diskmaskinen annars är det han som får ställa sig och handdiska. Ska även lägga klart puzzlet och jag ska laga Lasange till middag, har aldrig lagat lasange, hoppas det inte är för svårt.

När nu ska jag väcka liv i min pojkvän genom att hota honom medatt få  varm stearin  över sig.


Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0