30cm nysnö var ju välkommnat.

Snö snö snö. Vad ska jag med all snö till?  Har kommit 30cm här nu. Kommer knappt ut med bilen, man får ladda som bara den för at köra igenom snödrivorna.  Var i Tidaholm förut, men halvvägs upptäckte jag att jag glömt kortet och jag som skulle tanka bl.a.  Fick vända hem och hämta kortet, inte nog med det så hade jag inte mycket bensin kvar i bilen så jag hoppades innerligt att inte få bensinstopp på vägen.  Men de fick jag aldrig :)  De som i vanliga fall tar 15-20min att åka till Tidaholm tog mig idag 34min, halt och jag såg välsigt dåligt var på vägen jag befann mig, det enda jag såg var de oranga stakarna.  Jag mötte inte en kotta på vägen heller, så det var ju bra.

Har nu gjort mig sparris soppa och väntar på att klockan ska slå 12 för då börjar jag jobba.  Har även fått jobb nu till helgen och ska både jobba lördag och söndag.

Hej och hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0