bad missbrukaren själv

Sovit så skönt och drömt sådär oförskämt bra, hoppas mina drömmar blir besannade :)  Gick upp 09:30 trots att jag försökt somna om för att fortsätta drömma och se fortsättningen på min dröm.
Tog en smörgås och gjorde mig kaffe, satte på mig så lite kläder som möjligt eftersom det är så varmt här inne men samtidigt så är det så bra insyn här så helt naken vågar jag ju inte vara.
Klappar mina två små söta hundar på huvudet och överlägger att ta ett bad idag med.... ja jag tror jag gör det, de är jag väl värd ändå.  Läsa skvaller blaskor och lyssna på P4 för omväxlingsskull. Ska även sätta i lite nya stavar jag köpte igår i några av min piercingar.
Ska lägga in  kroppen i massa smörjor och oljor sedan göra mig lite fin och sätta på mer kläder och traska ut mig på en lång promenad med  vovvarna, och kanske att Johanna och en systemkamera gör mig sällskap också. En lång promenad förresten är alltså 40min, annars går man ut i havet och det går ju inte, Jesus sandalerna glömde jag hemma i Hjo.

Ikväll kommer Malin G och Johan E hit också, det blir trevlig. Kanske även Mattias G följer med, jag vet inte?


Jag och hunden Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0