Går till stallet

Idag tänkte jag gå till stallet, vilket borde ta 30minuter att gå kanske?  Har laddat med bra musik och ätit en god frukost, smörgås med hård jetost på.  Känner mig jätte trött idag efter att ci kom hem så sent igår.

Sen gå tillbaka, hem, duscha, sova lite om jag hinner sen göra iordning mig för denna kväll. Ikväll ska vi nämligen ut och bowla i  goda vänners sällskap i Skövde och ikväll ska jag få dricka vin.  Får väl se om det blir någon utgång, inte så hemskt taggad men man kan ju ändra sig.  Kvällens stora fråga är vad jag ska ha på mig!?  Klänning? Jeans? strumpbyxor? Högklackat? Stövlar? Pumps?  Ja jag vet inte, men om jag inte hittar något så kan jag ju alltid trä en sopsäck över kroppen. Klappat och klart.

Nu ska jag gå.


Hård jetost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0