Ridit

Då har jag varit iväg och ridit på den lilla Mirandan, hon är så go så. Travade även ytte pytte lite.
Sen var det hem och snabbt in till bolaget och köpa massa vin. Åkte hem, lagade vildsvinsstek till gubben och mig tillsammans med en enkel sallad.
Klockan 17:00 åkte jag till Korsberga för att lasta bilen full med barn och sedan bege oss in till Hjo och bowla.
Blev sammanlagt 24 barn som var med mig och bowlade, det var en mycket lyckad kväll :)  Dom skötte sig exemplariskt och jag var så stolt över dem, den yngste var 6år och den äldste var 15år som var med igår. Trots ålderskillnaden är dom så rara mot varandra och hjälps åt, visar och uppmuntrar varandra.

Hann ta mig 1/4 glas med vin innan jag blev hindrad av att dricka mer.
Jag  skulle köra in till Skövde.
Sagt är gjort och snart är vi inne i Skövde och sitter där med några vänner och umgås och pratar och har det allmänt trevligt. Kom hem sent, då somnade jag fort sedan.


Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0