2012

Drömt så förbannat hemskt inatt. Legat och tuggat på mina piercingar i sömnen och munnen ä helt öm, tur att ingen tand gick sönder. Såg på 2012 innan jag somnade igår, det skulle jag aldrig ha gjort. De hände ju i min dröm sen.  Jordbävningar, tsunami, explosioner och två utav mina fem (?) familjemedlemmar dog, ett av mina barn dog och min man. Såg dem dö i en explosion, var så ledsen men alla förlorade någon i min omgivning.  Inte nog med det så skulle jag ju med flickorna holmström på kuling gympan på Öckerö *asgarv* men hittade inte mina träningsbyxor som låg i tvätten och missade färjan, fick ta sats med min cykel och hoppa över vattnet (hoppa flera kilomter) till öckerö. Men det lyckades jag självklart inte med och drunknade.

Har fått mig en sovmorgon idag iallfall till 9:00, känner mign ändå helt förstörd när jag drömt så hemskt och vaknade inte utvilad precis. Har faktiskt lite ångest över vad som kan hända på riktigt 2012-12-21 Maya indianerna tror ju att värden faktiskt ska gå under. Nu finns de ju inga Maya indianer kvar men vad fick dom detta tfrån då ?


Nu väntas det en klass och sen några timmar på fritids, ikväll ska jag också jobba 2,5 timmar på Fritidsklubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0