Fruktstund

Kommer hem från jobbet tre timmar, sov två utav dem. Har huvudvärk men de är inte så konstigt när man har skrikande barn runt om kring sig hela dagarna. Har nu två timmar kvar att jobba denna dag sen jag jag nästan helg. Bara jobba imon kväll två timmar  sen blir de Hyppeln och göteborg hela helgen.

Har börjat inleda en fruktstund med min sambo varje kväll, i sängen. Kan bli sugen på något framåt kvällen när jag äter dåligt på dagen så en frukt brukar vi äta i sängen. Just nu är vi inne i en period då vi äter passionfrukt. 

Imon får jag städa bilen , åka ner till Hjo VC och lämna blodprover, igen. Tanka och packa väskorna. De var det tråkiga jag hade att bjuda på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0