Helgen på Hyppolos


Helgen startade med underbart väder!!

Kom hem sent på fredagen, klockan 24:00 anlände vi hamnen med färjan. Hemma fick vi the och en smörgås, sen gick  de min mamma och pappa och sov. Jag tog ett gals vitt vin, värvade ner och tappade upp ett bad, med skumm och väldoftande oljor, hade förts lust att även basta lite men de ville inte Mats. Han tittade stället på när jag låg och plaskade i vattnet och la hår inpackning efter hårinpackning. Lånade någon Mary Kay skit från mamma som tog bort sminket.  Drack vin, mats drack Whiskey, tände ljus och pratade om saker som existerar.  När jag var klar fick jag sätta mig i Mats knä och bli torkad på ett sånt där barnsligt sätt, men de var skönt. Smorde in mig me Body lotion från the body shop, tog serum i håret och sedan la mig i sängen, somnade fort.


Bergen, havet, Hyppeln

Frukosten bestod av så mycket grejer att jag inte alls belv hungrig på att se på den.  Vi skulle nu åka ut på havet och lägga i sju stycken hummer kupor (hummer burar, hummer tinor/er eller vad ni alla kallar det. De var en härlig dag på havet, inte alls kallt.


Synd bara att startmotron på våran båt har pajat s vi fick låna grannens båt istället.
Väl ute på havet fick jag styra och och titta på ekolodet vart vi skulle lägga ner burarna, de flesta hamnade på¨mellan10-15meter djup och på berg, inte sand botten.

Snygg jag var då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0