motion på jobbet

Sista passet på jobber gort idag, ska nu krypa till sängs för imon så ska jag upp 05:40 och öppna fritids på morgonen på skolan. Själv med 17 trötta ungar, hoppas de är på bättre morgon humör än min sambo :P Medans barnen har lekt nu på kvällen har jag passat på att göra lite step up i takt till musiken. Sen har jag övat lite gymnastik, stå på händer, jula, långkullebyttor och rondat. Har även lärt mig lite nya konster i ringarna.

Imon är de läxförhör för barnen i femman, glosförhör  i engelskan om klockan som jag har lärt dem. Efter läxförhöret ska jag ta en sväng till ettorna och vara lärare åt dem, efter de ska jag ha gymnastik för fyra klasser, klar klockan 14:40 och sen hem en sväng och sedan ungdomsgården i två timmar.

Nu säng, film och (tvångs) pussa pojkvän. God natt.


Jag med mina f.d ormar, Robert och Popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0