Sugen på champange

Jag håller mig hemma idag så jag inte smittar andra med min disease. Nätterna är värst då jag nästan kvävs känns de som. Mats har haft vak på mig inatt, ifall att jag skulle dö, jag vill inte vara ensam om jag dör dåhär ung. Ringde och sjukanmälde mig klockan 07:00 på morgonen, ringde till jobbet och sa att de fick lösa engelska lektionerna jag skulle ha idag, att barnen kunde fortsätta lära sig klockan på engelska, de började vi ju med sist. Kanske får hålla mig hemma imon med, ingen ridning ikväll heller :(

Idag dansar löven som ligger på marken. Jag som hade ideén att kratta löv igår och tända eld på dem någon dag. De var ju tur att vi inte gjorde det för idag hade ändå inte lövhögen legat kvar.  Idag blir de crepes till middag med champinjon fyllning.

Sugen på en riktig party torsdag någon kväll, de hoppas jag J, T, A och A är sugen på, iallfall någon av dem. Längesedan man var ute nu,  två månadersedan. Klä upp sig, köpa skumpa och dricka, sminka sig fint, dansa, träffa folk och bara få komma ut från den lilla bubblan man lever i. Blivit helt galen i champange nu de sista, de är ju skit gott om man dricker de rätta champanget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0