Väntas hummer i helgen

Pappa skulle se om han kunde fixa hummer till helgen då vi åker hem till min familj som bor utanför Göteborg på den lilla kobben Hyppeln. Eller hyppolos Emperios som jag bukar säga. Jag hoppas till och med att vi kan lägga ut hummer tinor i havet och få våran egen hummer! De hade inte suttit fel.

När jag kommer hem sedan ska jag dammsuga de sista, tvätta golven, vattna blommorna, laga mat och hänga tvätt. Jah har till och med blivit så vuxen att jag har börjat hänga alla mina kläder, ja asså inte strumpor eller underkläder men alla tröjor, kjolar, byxor, toppar, linnen och skjortor hänger nu pryligt i min garderob. Mycket roligare att välja kläder och dessutom blir de inte lika skrynkliga.

Näe nu ska jag vara på jobbet om 30min. Dax att fixa de sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0