Vill till PRAG

Hävla header problem då. Jag kan inte göra en header jävel, de går bara inte. Vill göra en header som är fin på datorns pogram men har inget pogram som funkar. Känner mig så jäkla oteknisk just nu. Jävla data skrälle. Får väl anlita någon, Johanna?

Är hemma idag  med, har haft feber under natten. Ska åka iväg en sväng och handla i Tidaholm, är sjukt sugen på vin också men det är den fattigaste helgen i månaden just nu och har inte råd, var två veckorsedan jag fick dricka vin. Vill inte tjuva på mina sparpengar för att köpa vin inte, nej där går min alkholist gräns. Då får jag vara
utan. Ska panta 200st burkar också, som en annan uteliggare, men dem måste ju pantas. Är ju dum om man inte pantar, både miljövänligt och ekonmiskt.

Ser ut som de blir Prag (Tjeckien) som vi kommer resa till i början av nästa år. Verkar som en trevlig stad, billigt och massor av öl. Vi ska gå på ölprovningar, mysiga resturanger, pubar och europas största diskotek ligger i Prag, ett femvånings hus med bara musik och dansgolv överallt. Stannar i fyra nätter där innan vi kommer hem till Sverige igen. Det kan vi behöva detta här, hoppas de blir så. Ska boka senast om två veckor om vi bestämmer oss.


Mina pälsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0