första september

Så där ja, jobbar några få men roliga timmar på fritids, gått mycket bra med barnen idag och de börjar känna mig bra och jag dem. Fast jag är inte så där mjäkig och snäll som de trodde jag skulle vara, nej då, de finns nog gränser för mig med ! 

På fredag, då ska jag avslöja allt vad som håller på att hända skall, kanske. Vi får se. Är fortfarande helt salig när jag fick veta.  Förresten nu kan jag inte avslöja mer. Deär bara Mats som vet hur de ligger till.

Oj oj oj, de här kan bli bra.

Förtillfället ligger Vildsvinet i ugnen och ska bli revbenspjäll. Första gången jag tillagar vildsvin men de ska nog bli bra. Ska koka rödbetor, morot och lägga lite feta ost som topping när de blir klart. Smarrigt !

Lägger in bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0