Fredagens gång

Fått gjort de som skulle bli gjort plus att jag har hunnit lösa barnkorsordet i landtidningen. Har varit på apoteket och köpt Axilur avmaskningsmedel och spot-on mot löss och loppor. Våra hundar har kliat sig ovanligt mycket de sista dagarna, 500kr fattigare för att bli lusfri. Unnade mig öven att köpa ACOs nya deo, använder bara ACOs doe som visat sig vara snällast mot min hud, men de kostar ju lite mer därefter. Deras nya doft var mycket fräsch och föll mig i smaken direkt.

Har hjälpt min man den senaste timman med att skruva upp de sista gipsskivorna medans han spacklade, jag är en jävel på att skruva när jag väl kommer igång ;)  Så har denna fredagen gått och det har väldigt välbehövligt att få vara hemma och bara pula i hemmet. Har dukat fint till middagen imon.

Katten har fått vara ute fem timmar idag och fått stryk utav Lexi, efter att Lexi gav katten stryk fick hon smull (stryk) utav mig och sitta inlåst en stund i pannrummet. Katten sprang som vanligt upp i trädet och vågade inte ta sig ner. jag fick hämta stegen och ta mig upp till den istället och hissa ner fanskapet.
Ska göra lite hallon sås nu till imon.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0