jag är rädd

Så mycket personer som försvinner spårlöst i Sverige. Vad händer med dem, hur försvinner de, vad händer med dem, varför gör man så? Jag är jätte rädd för att bli kidnappad, mördadm´, skjuten, antastad. Jag kan vara rädd bara jag går i stan när jag är inne på en bank och att när som helst kan de springa in rånare och hotas, ta gisslan och skjuta någon.

Vad hemskt. Överallt händer de också, överallt förekommer personer som försvinner, hittas döda, vissa hittas aldrig. Att leva i det till inte sägande om personen är levande eller död, gud vad hemskt de vore. Varför gör vi såhär? Vad är de som händer med oss så att vi gör såhär? Stjäl någon annan människa?

Vad är de för sjuka människor som lever i vårat samhälle? Hur blev ni sådana? Vart gick  de snett någonstans? Varför ni ta sådant so inte tillhör er och aldrig lämna de tillbaka, vad är de som drev dig till att göra detta? Vad hade denna personen gjort dig för att förtjäna det den utsätts för?

Om du nu måste göra så dumma saker kan du väl ta någon av din egen sort som vill göra samma sak så får man ett peroblem mindre på gatorna att vara rädd för.  Kidnappa och örda någon som själv skulle kidnappa eller mörda någon.
JAG HATAR ER, NI GÖR MIG SÅ RÄDD OCH ARG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0