Mot alla odds



Så blev de som såhär. Eftersom samtliga inte hade skjuss igår till olstorp så får man väl ställa upp att vara nykter och köra *suck*.  Var väl än sådär kväll, de roliga var att Mats var på sitt allra flummigaste humör, vann choklad och gosedjur och grejer. Gosedjuret fick jag släpa runt på och chokladen bjöd han till varenda jävel han mötte. han kunde inte motstå att stå och prata (flirta) med de söta lott tjejerna som var 16-20år, han börjar visst redan bli gubbsjuk :P Men de var ganska komiskt alltihop. Vi hade en världens gladaste och fullaste Nils, min lille goe gubbe <3

De var också mycket trevligt att alla de skolkamrater jag från början skulle träffa kom till Olstorp. Jag träffade, Christoffer M, Christoffer F, Tobbe, Alex, Lundin, Strömvall, David, Emelie, Jonas, Elgh missat någon?  Mycket roligt att träffa andra, lika öppna, goa och glada som vanligt.

De som var lite mer jobbigt är att (ni får ursäkta mig ni utpekade, men de är inte första gången, utan varedna jävla gång jag träffar er) Så ska ni gräla fullt öppet inför alla, gnat och tjat, "dra åt helvete" och sedan "jag älskar dig". Asså inse, ni håller inte ihop resten av livet, ni har varit ihop  i en kvart.  Inte nog med att ni två får de jobbigt, våran kväll förstördes också genom att trösta, lyssna, förstå, försvara, springa efter er så ni inte slog varandra blodiga osv. Detta gör mig så less. Hoppas allt löser sig och ni någon dag tar erat förnuft till fånga. Maria, du är en stark människa, du och L har roligt ihop, jag ser de, hon är rolig och en bra människa. De enda som "förstör" är hennes  kille. Annars hade vi alla varit i en helt annat situation. Vet inte vad du Maria ska göra för att få de lättare för henne, fårgan är om du ens kan göra något?  Du får vara mamma, men inte jämt, inte alltid. De vet att du är en vägg mellan dem, och de hjälper värken dem eller dig. okej?


Björn Rosenström spelade igår förresten. han är ju bra som han alltid är, tredje gången dock jag såg honom i sommras.  åh nej de är inte en  musik jag gillar.

Vi kom hem kl. tre inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0