Roliga frågor - med svar

1. När du duschar, vrider du på vattnet och går in eller går du in och vrider på vattnet sen? - Vrider på innan jag går in, Tar en evighet att bli varmt. Måste nog ringa Rörmokarn (pojkvännen alltså)
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska? - JA
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön? - Ja man sparar ju ström och på miljön, duschar alltid ihop
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång? - Ja^^
5. Hur gammal ser du ut att vara? - Sist någon gissade sa han först 16 (men hallå jag skjutsade ju honom) sedan 17, sedan 18, till sist sa han 19 för DU (jag) kan inte vara äldre en så.( Han var dansk och var 40år själv så de är väl inte så lätt att gissa min ålder.
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? - Stefan Andersson- nr 90 kleist
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden? -Ja HM, men jag ångrar de  redan, sen fick jag även förnya mitt Body shop medlemskap
8. Vad har du för planer för helgen? - Hoppas på jobb och en mycket trevlig nyhet som ska avslöjas :P
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika? - Har inte ens varit i Amerika. Men jag har smugglat saker olagligt utanför Europa JA
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr? - Ja, jag blir :D
11. Bor du i en stad med en idrottsförening? - Mer en du kan ana
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning? - Blir ingen begravning jag ska dö där ingen hittar mig, på så vis blir jag odödlig
13. Har du fler fiender än vänner? - Kanske
14. Har du någonsin skickat ett anonymt brev? - Ja.
15. Har du tackat nej till en dejt någon gång? - Ja.
16. Är du smartare än dina vänner? - Beror på, men oftast inte tror jag. De läser ju på Högskola.
17. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång? - Ne
18. Har du suttit i fängelse? - Bara i mina drömmar
19. Borde du ha gjort det? - Ja, säkert i flera månader.
20. Tycker du om lukten av öl? - nej
21. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar? -Båda delar
22. Har du skänkt pengar till välgörenhet? - Ja, tyvär
23. Har du sett någon människa dö? -  Ja
24. Har du några framtidsplaner? - Massor min vän, MASSOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0