rubrik

Fy tusan vad jag är trött och känner inte alls för att jobba. Blääää, jobbat 8 dagar i rad, jobb imon med. Känner i och för sig alltid såhär när jag jobbar på helgerna, ångest. Vill ligga hemma, behöver verkligen städas här med.  Tvättat lite idag bara, vikt tvätt och plockat ur diskmaskinen, bäddat sovrummet och lagt in lite kläder  Ska försöka få tag på lite makrill i veckan, sugen på de. Fisk är livet och bra för kroppen.

Dax att göra sig jobba klar med en bomb av vitaminer. Blåbär och hallon !  De är bara att tänka på att jag kommer få en bra lön sedan :)  Oktober lönen kommer bli FET.  Nu när jag även har en  fast tjänst med fast lön.  Plus de andra timmarna jag jobbar. Fått mitt schema nu och kommer jobba 22h i veckan. Tisdag, onsdag och Torsdag tror jag på shema. De andra dagarna står jag på inringning.

Puss hajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0