Så trött att jag somnar

Slocknar vilken sekund som helst. Fattar inte vad de är med mig. Så himla mycket i huvudet just nu. Jo de märktes ju på blodproven med nu när sköterskan ringde och gav  mig svaren. Även i blodet visade de sig att jag var stressad så de vill ta ett nytt blodprov på mig för de kanske bara var tillfälligt  högt värde ?  Jobbigt. Har nog inte långt kvar att leva nu :P

Har lite planering kvar om morgondagen som jag inte vet hur jag ska få ihop riktigt, de är omöjligt.  Skjutsa in min pojkvän för tok för tidigt, kommer sitta säkert 45minuter på jobbet och vänta på att få sämpla in, för de är ingen anledning till att åka hem 10min.  Så imon är de att gå upp klockan 06:00. Sen pratade jag med chefen som slutar 15:00 imon så sa hon "kom in imon 15:00 så löser vi de där" *klick*. Jaha, men jag slutar 15:00 och då tänkte jag åka in till Skövde, hämta Johanna, köpa frukt som barnen ska äta, handla något snabbt, vegetarikt och nyttigt att äta. sedan till chefen? Men då kommer klockan vara närmare  16:15 ???  Panik. Vad ska jag göra,  jag kan inte trolla, inte vara på två ställen samtidigt, jag vill inte köra 140 km/h. De får väl lösa sig.

Min älskade snutte ska åka till Tyskland imon i två lååånga dagar. Jag vill också resa ! Han reser så ofta med jobbet (typ var fjärde månad)  har de roligt, har allt betalt för sig, allt gratis.  Vill också komma ut lite. Jag kommer bara till Göteborg lite då och då, Branäs och åker skidor. Vill åka utomlands, har jag varit utomlands i år?  Näe tror inte de va?  Var i Tyskland och danmark förra året, året innan de var jag i Egypten.

Men jag är inte med min älskade gulle plutt. Tänk om han snubblar på en sten och ramlar och slår sig. Tänk om han blir as packad och hamnar i en  mörk gränd, tänk om han blir rånad, tänk om.....
..... nej nu får jag lägga av. Klart han ska resa. Jag är nog mest bara svartis ^^


Ta hand om dig nu snutte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0