Typiskt.

Vill inte orkar inte vadrt tog mitt liv vägen?
Vad har jag satt mig i för situation egentligen, detta är ju inte hållbart? Hur många år hade jag tänkt att ha de såhär?
Max till Jul iaf.
Hemma tre kvällar i veckan. Resterande kvällar jobbar jag och rider en kväll. Ridningen vill man ju ha kvar för de är något jag mår bra av. Men alla dessa kvällar jag har ungdomsgården!?
Jag är själv, måste ständigt vara påhittig och hitta på nya lekar. Förnya mig, ha ordning på barnen, lyssna på allt och alla. Dagarna går jätte bra, men kvällar, bläää. Inte min grej om jag ska vara helt ärlig.
Framförallt att jobba fredag kvällar till kl 20 (egentligen vill de ha öppet till klockan 21)
Jag har ju ett socialt liv också, eller snarare hade.
Ikväll skulle jag ha styckat älg, men jag jobbar.
En annan kväll skulle jag på middag, men jag jobbar.
Inte fredagar de är heliga för mig !
Suck.
Hur fan ska man sköta detta om man inte vill mista jobbet?
Skulle gärna jobbat alla dagpass men inte kvällarna.
Kan någon annan ta dem?
De är både trevligare, roligare och lättare att ta någon kväll i veckan på äldreboendet och tjäna lite extra pengar.
Ska jag söka ett till jobb eller vad ska jag göra. Jag vet inte, men detta känns sååå jobbigt just nu.

Imon åker jag till Jönköping efter jobbet, är inte i Jönköping förens vid kl 21:30 bara för att jag slutar så sent.
Nästa helg åker vi till GBG, men är inte hemma fröens vid 23:30 för jag slutar så sent. Förstår ni vad jag menar?
Jag har ju faktiskt ett liv också.
Satsar på fram till Jul på detta, sen vill jag  inte ha några mer kvällar.  tror jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0