Vaseline

Ska snart upp och jobba så dax att sova lite. Kollat in vad jag får i lön på måndag och rälnat ut att jag fick några tusen lappar för lite och att alla mina dagar samt tider inte är medräknade :/  Jag jobbade76h förra månaden kommer få ut lite under 4000kr och de stämmer ju inte, jag jobbar ju inte gratis. Dessutom har jag jobbat nätter, helger och kvällar och de får man OB för, miss miss miss av Hjokommun.

Var en sväng inne skövde ikväll och handlade på oss filmer, mat och Mats köpte äcklig ölkorv samt tankade min bil full, tack älskling !

Har även varit och grävt ner älgskinnet i förmiddags och sågat av hornen, tog även med underkäken hem som vi kokade och sedan drog vi ut tänderna, ska bli smycken !

Puss och godnatt.


Morgon smoothie är ett måste

Älgen springer inte längre

Tänderna från underkäken (har i och för sig bara tänder i underkäken men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0