det är tidigt för en del

Vakande 9, det är väl helt okej.  Tänkte vända på dygnet redan igår kväll eftersom jag ska jobba natt i helgen, men som vanligt däckar jag vid typ 23 tiden. Jag är hopplös, verkligen mer morgonmänniska en kvällsmänniska. Om nu min vän Johanna skulle vara vaken vid denna tiden vilket jag tvivlar på så skulle jag åka till henne nu, men jag vill ju inte vara oförskämd och åka hem och väcka henne.
Jobba som sagt i helgen, sedan jobba måndag och tisdag på fritids nästa vecka, vilket betyder att denna månaden går ihop sig med timmar den med.
Den där jobbiga Mix som bara stör mig i min sömn halva natten. Åh, stör mig så på honom ibland. Han skulle upp och sova brevid mig inatt med, 40kg hund brevid mig är inte jag van vid, snarare 5kg hundar är jag  van vid. De små hundarna kan man ju sparka bort om dom blir jobbiga men det var mer Mix som sparkade bort mig inatt.
Ska nog sussa en liten stund till ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0