En dag i sänder

Dagarna masar sig fram, men det är väl så när man längtar, längtar efter ledighet. Den närmsta ledigheten är om två dagar, då jag åter igen åker upp till Branäs och åker skidor. Nästa ledighet efter det blir vecka 16 då det är påsklov och jag åker till Hyppeln och firar både påsk och min födelsedag.
Sitter just nu och kikart på Hockeyn, tycker inte om hockey men det hade varit kul att se sambon skämma ut sig i TV. Han sitter där någonstans i publiken.
Har varit och kikat på Elins nya pärla, Fuxia som hon kanske ska ha på foder. Hon var en fux vilket ni kanske förstår, ett sto, 10år och mycket mer en så vet jag inte. Hon ska sitta upp på henna imon så det blir spännande. Hoppas hon får stanna.

Kommentarer
Postat av: arg

döda inte bävrar!!!

2011-08-25 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0