Sjuklingen del 2

Måndag. INget jobb idag för min del. Tog mina två sista alvedon och begav mig till Hjo för att handla på apoteket samt gå till frisören, kände att jag inte kunde ändra tiden igen. Redan ändrat den två ggr. Mitt hår var rejält slitet i topparna. Hon toppade håret och gjorde några slingor samt att jag fick en pratstund, fast jag knappt kunde prata med min rinnande näsa.

Jag ska återkomma till frissan om sex veckor och toppa håret och se vad vi ska göra för expriment gången där på.
Nu sitter jag ute i solen med halsduk, te, snyt papper och nässpray och tänkte försöka få lite färg i ansiktet.
Ska ge mig på att laga korvstroganoff sen om jag orkar, annars får Mats göra det när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0