Solsting på en måndag

Började jobbet super tidigt i morse, var där klockan 06:00. Hade inte så många barn som det var sagt från början, det är bra både på gott och ont.  Jag började den tidiga morgonen för dem genom att läsa en saga, vi pt frukost, var ute i solen och lekte, hade fruktstund på gräsmattan och gick och åt vid 11:30. Var ute igen efter det.  Jag är helt röd i nyllet efter alla stark sol, har fått solsting tror jag. Är jätte trött och har dunder huvudvärk.
Slutade vid 14 och åkte hem och somnade, vakande med mer huvudvärk, drakc vatten men det har inte blivit bättre. Där är jag nu.  Jag vill ha energi, jag vill vara mer ute och greja  i mina rabatter som inte finns. Jag vill så blommor i små krukor men jag har verken krukor eller frön.

Igår var vi iallfall ute och fiskade, det var roligt har tjatat om det så länge. Inget napp blev det med en rejäl nypa frisk luft och två fiskedrag fick offra sig när jag fått bottennapp.
Mats fiskar
Jag och mina stövlar trivs bra ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0