Styr kosan sydväst.

Ska strax åka hem till mor och far till den fruktade ön, Hyppeln. Där är det extra farligt att vara nu eftersom grankriget är i full form. Fast jag behöver ju inte vara rädd, mig vet dom ju vem jag är och att jag aldrig skulle tjalla till andra var granarna hålls gömda. Värre är det nog för sambon och mormor, de kanske tror att de två är spinoner från någon annan närliggande ö.
Näe, så är det nog inte riktigt.
Ska bli skönt att komma bort från Fridene några dagar. Här är ju allt samma som det alltid är hemma hos alla. Sa ju även fira min födelsedag på Lördag då jag fyller 22 år och jag känner mig gammal som en skata. Hoppas jag får något fint och användbart i present. Och jag hoppar verkligen att jag inte bara får massa bebiskläder bara för att alla tycker det är så roligt att köpa det. Som det ser ut just nu kommer jag inte få köpa något till min bebis, för vi har ju allt.
Jag ska ta det lungt och inte äta för mycket påsk mat eller godis, behöver hålla igen lite grand, räcker ju med gravid kilona.
GLAD PÅSK PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Lyckliga Barn

Hej!



Jag har varit inne på din fina blogg och ville lämna ett livstecken. Välkommen in på min blogg om du vill - där kan du läsa och ställa frågor om barn.



Hälsar barnläkare Hans



http://www.lyckligabarn.wordpress.com



Glad Påsk!

2011-04-21 @ 19:45:13
URL: http://www.lyckligabarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0