1 sep

(Lotta på Bråkmakar gatans födelsedags melodi)
Nej detta är ingen vanlig dag för detta är Malins  första graviditetspenning sdag hurra hurra hurra.
Jag har vad jag kallar det semester, och jag får "betalt" eller jag lever på staten och det känns jävligt bra för det har jag aldrig gjort innan.
magen idag 33+3

Idag har jag köpt en diskmaskin som jag ännu inte fått då den inte kommit in på lager ännu, fast jag betalde inte med mitt kort så jag slog till på en micro också när jag ändå var igång så att säga.  Jag har solat tillsammans med äpplena som jag la ut på en handuk så de ska få en fin färg både jag och äpplena. Jag har lagat kall pastasallad till mig och mina arbetande pojkar.  Inte nog med detta så har jag även orkat med att tvätta bilen vilket jag dyrt får ångra eftersom ryggen värker efter alla omöjliga ställningar min kropp har stått och suttit i. Nu blir det ingen mer städning utav bilen förens barnet är ute, de är säkert! Men fin blev den och imon ska jag vaxa tänkte jag.
pastasallad med korv (självklart ekologisk), ärtor, gurka, chapinjoner, paprika och fräska kryddor.
Imon blir det lite shopping inne i staden både för mig och sambo, han behöver en kostym och jag ska roa mig på kundklubbsdagen som är på The body shop för det får inte missas och jag har gjort en lång och bra inköpslista av kroppsprodukter jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0