helgfasoner

Då var helgen över och vardagen börjar för er dödliga. Själv har man bara två dagar kvar på jobbet innan graviditetspeng inskrider. Fast idag blir det besök hos barnmorskan, går ju dit varannan vecka nu för stt se att allt utvecklar sig som det ska. bibloteket för en ny ljudbok, gärna snabba casch som jag och sambon vill lyssna på när vi (läs han) renoverar.

Helgen som nu varit tillbringades bland annat på Matfestivalen i Skövde. Men någon vidare god mat vette fanken om det var, blir så ledsen på dom när de har en gång om året har chansen att representera sin resturang och då bjuder dom på kall köttfärs med snuskig sallad som tillbehör. Tacka vet jag Parnassen pch Billing hotell, dom hade faktiskt god mat, gudomlig hummersoppa och ett annat allterativ, friterad camenbert med hjortonsylt. Få tal om sylt, jag sks plocka äpplen idag hos en arbetskollega och sedan ska jag ils hem och göra äppelmos :)

tjing tjing sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0