sålt bil, köpt bil

Då är man volvoägare igen, för andra gången. Det känns som det blir volvo resten av livet nu, det är så bra att köra.  S80n såldes för ett bra pris enligt mig men jag säger inte för hur mycket, det är min ensak. Samma vad jag köpte den nya volvon för. Hämtade den iaf klockan 16:00 igår, då var jag tvungen att tanka den. Jag tankade bilen full  (53l) för bara 400kr, det var längesen  jag tankade för så billigt. Nu kör jag ju på etanol, tjänar ju på det. Kan även köra på bensin men bensinen är upp i 14kr/l och etanolen ligger på ca 10kr/l.
Volvo V50 invändigt
S80 som nu är såld
Min nya bebis att bry mig om. Vilken dag som helst ska jag åka och köpa produkter att vårda din fina lack med. Undra om The body shop skulle kunna börja lansera en bilvårdsserie med ekologiska och naturliga produkter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0