STOKKE SLEEPI växasäng

har köpt en liten säng till en mycket liten människa så nu kan du så gott som komma ut om du känner för det.
Har även varit och köpt kuddar till småbarn att både  ha i vagn och i säng, täcke och bädset. Sedan köpte jag lite andra onödiga saker till mig själv och mitt hem som jag tyckte jag var värld.
STOKKE SLEEPI är en säng som barnet kan växa i, sängen blir hela 168cm invändigt och är alltid 78cm bred. Som minst är sängen 90cm lång och man kan sätta på hjul tills barnet väger ca 15kg.  Det som jag anser så bra med en växa säng är att barnet kommer känna sig tryg i sin säng i många år framöver, slipper det där att byta säng efter två år. Nu kan barnet gå från sin spädbarnsäng till "vuxensäng" senare i livet.  STOKKE är ett nordisk företag som gör sina sängar i Norge och har bra nordisk kvalitet. Priset för en denna säng ligger på ett par tusen men man måste nog se sig om kring för det kan skilja tusen kronor från olika återförsälajare.
Lakan måste man specialbeställa från den butiken man handlar ifrån och det är utav super kvalitet men det kostar också en slant men vad gör det om man kan ha dem dubbelt så länge än "vanliga" lakan.  Det finns massor man kan köpa till sängen, sänghimmel (det köpte jag med) Två madrasser en till minidel och en till juniordelen (köpte dessa två) Lakan då såklart och även spjälsängskydd så nu är allt komplett för mig. Köpte förresten sängen i färgen oljad bok. Samma färg som på bilderna.
Vill just nu bara bädda den lilla sängen och stå och titta en tag på den <3  så din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0