Baby Viola

Sicken bra natt det har varit, Viola somnade 00:30, la henne 01:00 i hennes säng och där låg hon sedan kvar och snarkade till 06:00. Kan ni tänka er vad skönt jag har sovit då. Min lilla sessa börjar bli så stor och självständig.
Idag kommer jag bege mig till Habo och till min vithåriga gamla mormor på 88 bast. Hon vet inte att vi kommer så det blir en liten suprice och hon kommer nog bli helt överlycklig. Min mormor heter Viola så ni kan nog förstå vart jag tagit min dotters namn ifrån, jag tycker om min mormor så mycket, hon är den visaste människan som har gått på denna gjord och jag tycker om ärliga och "duktiga" människor.

Igår kväll var hela familjen och hälsade på en annan liten familj i Hjo. I den familjen bor en liten Freja på snart tvåveckor som jag hoppas Viola kommer komma bra överens med. Vi hade det mysigt tillsammans och fikade och pratade om ditten och datten, fast vi tjötade väl mest om våra bebisar.

Inatt kom det mer snö så jag var tvungen att gå ut och fota lite på förmiddagen. I tidningen som kom imorse så såg jag att de sista paret i våran föräldragrupp har fått sin bebis, och tänk va, vi var tio par i gruppen och nio av oss har fått flickor är inte det lite lustigt.
Hoppas snart vi blir inbjudna på en återföring snart och se alla små. Antar att Viola kommer vara störst eftersom hon föddes först utav alla bebisarna. Fast de är klart, jag tror alla bebisar har vägt mer en Viola vid födsel så det återstår väl och se. Hennes kinder kommer garanterat vara störst av allas  :)  Gullbarnet.
jag och amanda med våra tejer Viola och Freja. Skiljer sex veckor på dem, här är Viola 7.5 vecka och Freja 1.5 vecka.
taget från fönstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0