EN PIGG DOTTER

Klockan är 02:43 och vi sitter uppe. La henne i sängen vid 19 tiden igår och hon slockande rätt fort. Vaknade 01:30 och pigg som en nötkärna efter matning. Jag gjorde som jag brukade, det var mörkt när jag tog upp henne och pratade inte med henne men ändå kunde hon inte hålla tyst och pratade högljutt och försökte gång på gång vända sig i sängen, de som är så kul tycker hon. Så nu sitter vi uppe  en stund så blir hon snart trött om jag känner henne rätt.  Jag somnade 21 igår så jag är inte så trött jag heller, har inga problem med att vara upp en stund nu mitt i natten. Jag har kört i gång en tvättmaskin och plockat lite i köket medan Viola sitter i sin babysitter i vardagsrummet och skrattar åt TVn.
De blåser som tusan ute och det är så mysigt tycker jag. Om några timmar ska vi gå upp   (om vi somnat om vill säga) och bege oss till Hyppeln.
Likadan body som filten
sötnöta
arg arg arg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur länge stannar ni?

2011-12-27 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0