Fredag

Efter en jobbig natt, storkok på tomtegröt och en promenad i  Hjo med Amanda och våra bebisar resulterade till att jag slockande 19.00 igår. Till och med Viola var vaken längre en vad jag var.
Idagär det fredag vilket får min tankar att vandra nio veckor bakåt då Viola kom till världen, nio veckor.
Jag förundras hur mycket hon utvecklats på nio veckor, efter kommit ut och varit mer eller mindre ett kolli och inte kunnat röra sina egna armar har hon idag så pass mycket muskler att hon klarar av att hålla nacken själv, röra ben och armar, tjuta och låta, se och lyssna och stå några sekunder med hjälp av stöd. Fast det är nog stå reflexen som gör att hon står men hon är faktiskt väldigt stark i sina små ben.
Idag ska vi inte göra något speciellt, möjligtvis åka till Korsberg och ta en promenad med  Mikel, men jag lovade inget. Skönt att bara vara hemma också ibland.
På lördag bär det ju av till GBG hela dagen och hälsa på  min familj innan jul.
Viola på promenad i sin vagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0