myspys

Igår på BVC pratade vi om rutiner och att vi ska försöka få lite rutiner i vardagen för allas skull. Vi kom överens om att vakna vid 8-9 tiden, sova en förmiddaslur  både jag och hon, en eftermiddas lur och till sist nattluren och att framförallt att hon ska sova i sin säng !  Både jag och Viola sover inte speciellt bra när vi ligger brevid varandra. Sagt blev gjort och dockan somnade 22 i sin säng, sov till hela 04.23 innan hon vaknade och ville ha mat . Sedan satt jag och ammade henne i mörkret tills jag hörde att hon hade sina "sov andetag" och jag la tillbaka  henne i SIN säng.  sedan sov hon i tre timmar till innan hon ville ha  sällskap.  Vi gick upp klockan 8 efter haft lite morgon mys i sängen.
Och imorse snöade det så fint här hemma, stora "lugna" flingor som singlade ner från himmlen.
Årets julklappar
Sen har vi en tjejja som fyller år den 25
här är en tavla vi fick när vi var nere och hälsade på min familj i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att nya rutiner än så länge fungerat. :-)

2011-12-20 @ 21:44:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, vilken härlig bild du har i början. Myysig. Och oj, vad jag skulle vilja veta vad som finns i paketen, jag blir alltid så nyfiken till jul;))



kram nilla

2011-12-20 @ 21:45:41
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0