Renovering på övervåningen av sovrum/barnrum

Har inte lagt upp några bilder på renoveringen vi gjorde på övervånigen, tråkigt nog så har jag inga bilder från hur det såg ut innan, kan ha med att göra för att jag skämdes så över våran övervåning, men nu är den så fin !
28/8. Allt golv uppbrutit och under låg det sågspån, sågspån och åter sågspån
detta är violas rum, nu med värmegolv
28 aug. 45 dagar innan Viola kom till världen.
Fy säger jag bara. Där gick jag höggravid och sopade och grejade så gått jag kunde. 40 dagar innan Viola kom till världen.
Spackla väggar. 30 dagar kvar till Viola
Sista sågspånsskivor skruvas upp
Lägger golvet, 10 dagar innan Viola, Hinner vi ?
Målar, en vecka kvar till Viola
Fick upp en hylla och sängen samma natt som Viola föddes så invigning av den hann vi inte med.

SÅHÄR BLEV DET SLUTGILTIGA RESULTATET
Violas säng och hennes hylla med leksaker
Violas lilla kryp in
Skötbordet med nära till vatten
jag hänger upp de kläder som hon ska ha på sig kvällen innan
fint va
oskarpt men ni fattar
våran övervåning i sin helhet  50kvm sovrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0