Klappat och klart.

Ja idag har det hänt mycket, eller kanske inte hänt mycket men vi har fått gjort en hel del.
Allt började med att vi försov oss och jag vakande 08:50 när jag ställt klockan 08:30, fast jag ställde klockan att ringa söndag och idag är det ju måndag. Skulle vara på MVC 10.00. Allt var amning, påklädning, sminkning och väcka gubbe innebär så kan allt sammans ta sin lilla tid. Jag hann inte med att äta frukost så mitt blodsocker och humör var inte på topp precis.  På MVC blev det efterkontroll, prat om de verse,  beundra av min dotter samt att kolla hur mitt järnvärde låg till och det såg bra ut !

Efter MVC besök satte vi oss åter igen i väntrummet och väntade att bli uppropade för ett besök på BVC. Här skulle de vägas och mätas och tänka sig sicken tjock liten unge jag har, 5270g (hon vägde 3270g som nyfödd) och 57cm lång (50cm som nyfödd) tänk vad mycket hon växt på två månader. hennes Kurvan visade sig vara som så att hon var lite tyngre en medel och lite kortare en medel, en litet kort och tjockt barn jag har.  Efter en pratstund om rutiner och hur jag mår så kom vi där ifrån vid 12 tiden.

In mot skövde och handla diverse julklappar, allt gick rätt smidigt eftersom vi visste vad vi skulle ha, Viola var dock lite grinig men sådant kan man ju leva med.
Nu är allt klappat och klart iaf.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va skönt att allt gick bra :)



Sån nallebjörn har vi med, eller hade, nu passar den inte mer :/

Kan inte en gå på baby-avdelningen och handla kläder längre! :(



Kram

2011-12-20 @ 21:50:42
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0