12/2

lördag. pigg. mats sover. väntar på samtal från jobbet som ska berätta om jag behöver sitta vak inatt eller inte. Sitte vid en persons dödsbädd, en person jag jobbat mycket med, jag tycker om att jobba nätter.  Annars står det matlagning, uppsättning av hyllor och fakturaskrivning.
Jag var så¨trött igår när jag kom hem från mitt första jobbpass (7-16)  så jag hade ingen lust alls att jobba. Mats hade gjort lax i ugnen till mig, rotmos och god sås samt sallad. Sedan följde han med mig till kvälls jobbet med barnen, han var en pärla med dem och alla hade jätte roligt. Förutom att en av ungarna skadade sig i handen och fick åka hem, hoppas det inte var något allvarligt.  Vi lekte bollatack och gränsbrännboll.
Sugen på smörgås nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0