21/2

vad tiden går fort, men det gör ju inget för jag är så förbannat trött på denna kylan. Fyrser konstant och överallt. Kallt  ute, kallt i huset, kallt i sängen, kallt i frysen, kallt i bilen, kallt på jobbet, kallt i duschen. Jag blir trött på att frysa, det tar mycket energi att frysa.  Brukar stå vid ugnen när jag lagar mat för att värma mig lite. Ligger med täcken och flera filtar när jag ser på tv.
Så nu har jag klagat lite. Ser så mycket fram emaot lite semester som sker om två veckor, ska bli skönt att komma bort bara några dagar, åka skidor !!!    Har även vecka 14 och vecka 16 att se fram emot.  Hoppas det blri vår snart så man kan gå ut utan att frysa, gå in i huset utan att frysa, börja grilla, fiska, paddla kanot, gå på Olstorp m.m.
Bredbandet har foortfarnade inte kommit, det är jätte konstigt.  Mobilen går inte att koppla till datorn, det är också jätte konstigt.
Bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0