23/2

Snart får jag lön, härligt. Inte för att jag är fattig men det är bara kul att se massa siffror på kontot, framför allt på sparkontot.  Jag är dock utan bil för den är på bilsjukhuset och jag hoppas verkligen den blir frisk, nästa fredag ska den besiktigas.  Vill köpa mössa och underställ till fjällresan vecka 10. Jag behöver köpa smink och underkläder.
Kan ha sovmorgon till klockan 10 idag men jag har inte kunnat sova sen 7:00. Det är ljust ute och jag är inte trött, men det gör ju inget jag kan ju vara vaken lika väl.  Hoppig dag idag, jobbar 11:20-15:00 sedan 17:15-20:15 så ser ju alltid mina torsdagar ut.
Skönt att feb. snart är över för jag vill ha mars, sedan april, sen maj osv.  Bara jag kommer in i vecka 9 så börjar det hända lite saker på helgerna.
Vår bild jag tog  13/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0