drömmen i spillror

Det blir inte riktigt tänkt sig ibland. Jag kan inte då allt även om jag ofta tror det. Ja jag är bortskämd. Lagar älgpytt just nu blandat med lite tårar. Tur slipper salta. Tårarna är salta. Det som är tänkt att göras i vår blir nog inte av. Måste vänta ett helt år för ekonomons skull påstår sambon. En sak i taket. Jag står inte ut i detta ruckel länge till. Vill ha nytt och det är nu. Var inställd på det. Nu är det väldigt svårt att acceptera att jag måste leva i skiten många månader till. tur att jag har mina kläder de är det enda jag teivs med i detta huset förutom varelserna som också bor i huset. Ska planera inför jobbet imon. Tror jag fortsätter med fångarna på fortet temat med kluriga uppgifter. De uppskattar barnen samtidigt skapar de teamkänsla vilket alltid är bra. Det jobbiga för mig är bara att komma på alla kluriga upgifter. Förslag är uppskattade! Trevlig kväll/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0