Frågor med svar

Utmaning Idag 1. Hur gammal är du om fem år? 26år 2. Vem var den sista du träffade? Vännerna som var här inatt 3. Hur lång är du? 163cm 4. Vilken var den senaste film du sett? Pistvakt 5. Vem ringde du senast? Nils 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hemligt 7. Vad är dagens planer? Slappa, möjligtvis jobba. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka brev med posten 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta ! 10. När såg du senast din mamma? 26 december 11. Vilken ögonfärg har du? Blåa 12. När vaknade du idag? Kanske: 10.30 15. Vilken plats föredrar du minst? En hård pinnstol på bussen (vilket inte händer speciellt ofta) 13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, tyvärr. Men jag hann inte bromsa och körde över den. Den dog inte utan jag fick slå i hjäl den. 14. Vilken är din favoritplats? Där det är varmt. 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Lever väl mitt svensson liv som jag strävar efter. Har ju redan villa, volvo och vovve kan bara önska mig lite bättre standard och ännu mer i inkomst. 17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och elaka "vänner" 18. Vem fick dig att skratta senast? TVn 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det? ;) 20. Har du stationär eller bärbar dator? fem bärbara, fråga mig inte varför, vi är inte ens duktiga på datorer, men alla datorer har varsin plats och bara två har Internet. 21. Sover du med eller utan kläder på dig? till 99% naken, om det inte är så att det är väldigt kallt men då brukar jag slänga av mig kläderna i sömnen. 22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra, sen är hundarna som huvudkuddar ibland. 23. Hur många landskap har du bott i? Bara bott i västra götaland men på fem olika ställen. 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har hänt 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Högklackade skor så mycket som det går! 26. Är du social? Nja. Ibland, ibland inte. 27. Vilken är din favoritglass? Farbror lång! Kom ni ihåg den ! ? 28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Renovera huset och resa bort ett tag. 29. Tycker du om kinamat? Nej ingen favvo. 30. Tycker du om kaffe? i perioder, försöker dricka te istället, nyttigare! 31. Vad dricker du till frukost? Oftast inget men det händer att vatten eller te slinker ner. 32. Sover du på någon särskild sida? Sover på mage 33. Kan du spela poker? Ja det är roligt! 34. Tycker du om att mysa? Ja det gör jag verkligen. 35. Är du en beroendemänniska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback