Schasa ut sambo och hundar

Hundarna är under stimulerade och sambon kunde inte heller stå still när han kom hem så jag sa till dem att gå ut. "vad ska jag göra ute" undrade han. Kasta pinne med hundarna en stund. Nu står han där ute och hackar is med spade och kastar pinne med hundarna. Själv lagar jag hemmagjord pizza, diskar, tvättar och planterar om blommor. Ska även planera lite lekar till imon att göra med eleverna.
Vad gott det ska bli med pizza, tunna älgbitar, ost, färska champinjoner ska jag ha på min, ska nog göra en vitlök sås till. var inne i Hjo och handlade en snabbis efter jobbat. Fy sjutton vad dyrt det att leva och ändå köper jag aldrig något kött när jag handkar, kan ändå aldrig hamna under 500lappen. Visst köper jag bara kvalitets produkter. Var även tvungen att köpa maskindiskmedel, skölj medel, ajax och sånt och det är snordyrt verkligen!  Speciellt att handla i Hjo vilket är en av landets dyraste matvaroaffärer.
Ja ja, nu ska jag avnjuta pizza och ett glas vin.
Bild på Hyndan Lexi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0