En onsdakväll i Mariestad

Vi hade några dagar tidigare bestämt att vi skulle besöka B och M i Moholm, tanken var att vi skulle ligga på stranden och sola samt bada. Vi åkte dit med våra badkläder men det var som hemma, ingen vidare stekande värme i Moholm, vi hade trots allt rört oss några mil norrut och där är det ju något kallare :)

Efter att sparkat lite boll så bestämde vi oss för att åka till Mariestad och äta mat istället. Vi körde dit och satte oss på en resturang där jag beställde en italiensk pizza. Efter att vi alla var mätta gick vi ner till hamnen för att kika på båtarna och att äta glass. Jag köpte mig Italiensk glass som var så god, fast jag var jätte mätt så vi jar bara tvungen att äta upp glassen.  Efter att ätit glass och kikat på båtar så gick vi upp i staden och tillbaka till bilen.
Maria och Björn
Jag och min Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0