I danmark

Just nu är jag ju i Danmark och detta inlägget har jag ställt in att det ska publiceras. Men jag kan tala om att jag precis ätit lunch på en resturang som heter Ida Davidsson där de har berömda smörre bröd. Det gäller att boka borde tidigt för det brukar vara fullbokat, vilket jag gjorde i april :) Vi är nog på väg till ett museum nu på våra cyklar vi hyr. Jag har även spanat in att vi ska ta oss till  Istergarde som är både en lång och en mycket trevlig gata.

Vi bor på ett hotell som är cenralt beläget och heter Scandic Copenhagen där vi bor i en premiumrum, vad det innebär vet jag inte men jag vet att det är jäkligt god frukost och att reseptionen har personal dygnet runt och man akn få kaffe där och bara stå där och prata. Jag brukar alltid fråga efter gator och hur man lättast tar sig dit.  Det ska vara ganska lagom i temp. 17-19grader, sol och moln, ingen vind. SÅ det blir nog lång byxor och någon fin överdel på sig. Hoppas jag har skor på mig som är bekväma :S
Hoppas vi har det bra i Köpenhamn (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0