30 Mars

Försöker hitta en bild på hur köket såg ut innan vi renoverade det, men orkar inte rota bland alla USB. Men vilken skillnad, jag TRIVS i mitt kök. Det är annat en vad jag gjorde för två månadesen. Nu kan jah stå och pula i mitt kök någon timme varje dag. Det är alltid rent och fint när jag lämnande. Även rent och fint i matsalen och i vardagsrummet. ALLTID! Det har att göra med att rum man trivs i vill man (jag) ha fina och städade. Det är väl inte så konstigt?  Det kanske har med ansvar, rutiner och självdisiplin att göra.
Idag väntas sex timmars jobb i två olika etapper. Först 11:30-15:00 sedan 17:15-20:00. Idag blir inte så mycket gjort. Gjorde mat igår som vi ska äta idag, ost och bacon (eko bacon)  sås med pasta pennor.  Min frukost idag bestod av honungsmelon och en skål med turkiskyoghurt och  ekomusli.
Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0