Hissa och dissa

Nu tänker jag börja med att dissa.  Dissar de som känner efter lite för mycket, som ofta nojjar, eller har alla biverkningar man kan ha på samma gång. Konstigt nog är det ofartbart många som har biverkningar som 1 av 1000 får, hur stor är chansen att alla du har biverkningar av 1 av 1000. När det står vilka biverkningar  man kan få av en tablett  så kanske det står 1 av 10 muntorrhet, 1 av 100 huvudvärk, 1 av 1000 inre blödningar, konstigt nog har alla då inre blödningar. Varför vill man alltid vara värst? Varför känner man efter så mycket? Man kan faktiskt inbilla sig en sjukdom, det är inte helt onvanligt.
Om jag hade tänkt att jag har ont i foten så hade jag alltid haft ont i foten, fast jag egentligen inte har det, förstår ni?
Fukushima. Vad ska man säga?  Om det är något jag verkligen skulle vilja förtränga som har hänt så är det katastrofen i Fukushima. Det är förkastligt det som hänt/händer. Jag är jätte skraj att strålningen når Sverige. Når mig.  Jag har alltid varit emot kärnkraft och är på sätt och vis glad för detta levande bevis på att kärnkraft är skit. Farligt för alla, dåligt för alla.  Hur ska dom stoppa katastrofen nu om ingen ens kan jobba på verket?  Det har de inget svar på, än.  Hur som hels,t jag är rädd! Dessutom går allt mitt medlidande till djur och natur som förstörs utav katastrofen?  Har du gett den förlorade naturen en tanke?


HISSAR

Designen by Johanna Holmström

Är så glad och nöjd med den nya utsidan på bloggen, blev jätte fint !! Ska fin justeras lite till men det är ju stor skillnad och jag hade aldrig klarat det själv. Tack tack tack, Johanna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så lite så :)

2011-03-27 @ 21:05:25
Postat av: Johanna

Och kommentarerna kan vi ju se över nästa gång också

2011-03-27 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0