Kottar finns det massor av på posten

Tisdagsångsten är nu borta, nu är det mer gitarr ångesten som är framme. Hur ska jag lära mig det där, förstod inte mycket på lektionen igår. Edur, moll, barré och öppna ackord, skillnaden och ta dem i E,A,B,C och D. Jag tror jag tar och tänder lite ljus och myser lite istället. Ska laga potatismos, Lax och sen skjussa indet i ugnen.
Smoothie och Lexi lekar mamma, pappa och göra barn, det är jätte äckligt. Först är Smoothie uppe på Lexi och sen ska hon upp på honom och krångla, jucka mot hans huvud och grejer. Näe, sånt där får som göra när inte jag är hemma.
Längtar till helgen, då  det egentligen inte händer något speciellt, känns bara som jag kan ligga och vila/sova i evigheter. Igår somnade jag 21 och gick upp 7:30 det är ju 11,5 timmar jag sov i sträck. Varför gör jag det?  Är som ett litet barn jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0