avrundad

Började med att jag åkte till jobbet (jobbet på hemmet) där får man ju ta så kallade "vikarie kläder". Rotade fram ett par som har passat mig innan (innan menar jag fyra veckor sedan), vilket är byxor i XS och tröja i XS. Ha, trodde ni ja, efter att arbetat i kläderna i en halvtimme kände jag mig som en stoppad korv, byxorna klämde så det gjorde ont över magen, jag gick ner och bytte byxor till strlk M, bättre.

Annars så är jag inne på mina sista jeans som jag får på mig, mina underbara Miss Sixty jeans som är baggy i modellen, som innnan jag var gravid alltid fick använda skärp till för att inte tappa dem, dem får jag nu knäppa upp när jag sitter ner. Pleas pleas solen blir varmare väder så jag kan gå i färre kläder :)  Smörjer min lilla mage ganska ofta nu för den spänner och gör lite ont ibland när jag ställer mig upp efter att ha suttit en stund. UNgen studsar runt och livet leker nog därinne när det finns plats att växa på, men vänta du bara tänker jag snart är det inte så mycket plats och då vill du komma ut istället.  Tänk att nu har bebisen halva sin längd (25cm) som den kommer ha när den föds men bara 10% av födelsevikten just nu. Långa ben och armar med andra ord.

Mats tror bergis att det en en pojke så han har skrivit in att det blir en pojke samt namnet som vi kommit överens om (ifall det blir en pojke) i sin mobil på han nedräknare, medans på min står det bara bebis.  Det är flera som tror att jag väntar en pojke men vi får väl se, det är ju bara gissningar.
Här kommer bilder som jag tog förut, smal framifrån och rund från sidan.
Framifrån
Från sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0