Inte en dag försent

Ännu en dag i solsken, men ibland kan det både slå till med hagel, regn eller åska.  Har jobbat väldigt mycket denna veckan har vickat några extra timmar och nu ska jag till ett dagis till klockan 14 sen har jag mitt odinarie jobb ikväll 17.30-21.00.  Ska bli så skönt med lördag imorgon, sova ut och inte ha bråttom till något.  Ska kanske till fägre eller moholm imon kväll fast det beror på vädret.

Igår öppnade jag fritids på morgonen och jag trodde jag hade ställt klockan innan jag sommnade men icke. Efter att ha varit uppe och druckit vatten 05:10, somnat om sedan vaknat så var klockan 05:51, klockan skulle ju ringa 05.50. Tur att jag har en inbyggd väckarklockan i mitt huvud, för detta är inte första gången men jag har aldrig kommit försent.  Tänk om jag kommit försent, skulle ju börjat klockan 06:00.
Nu åker jag till dagiset. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0